veroisabel

Förstår inte

Kategori: Allmänt

Jag ser att det fortfarande är vissa som är inne och kollar här. Jag kan inte förstå varför. Vad är det som är så intressant med mitt liv? Vad är det som är så svårt att släppa?
Vad vill ni veta? Hur lycklig jag är? Hur perfekt allt är?
Allt funkar perfekt med mig och Richard. Han flyter in bra här och har lärt känna många. Han är så lugn och har aldrig några konstiga utbrott eller gräl.
Han kommer bli en underbar pappa till lillkillen som snart kommer. Får bara hoppas att han väljer att komma när Richard inte är på jobbet. "Tur" att han bara är i Värmland och kör på dagarna. Kunde ha varit längre sträckor.
Vi har bytt bil till en kombi. Snart är det väl bara villan som fattas. Någon vovve blir det då inte.
Vad kan jag mer säga. Livet är bara underbart. Jag är mer kär än någonsin. Och det är väl så det ska va :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: