veroisabel

Sköna fredag

Kategori: Allmänt

Vaknade och det var sol ute. Härligt att kunna sova lite längre. Tänkte jag. Men när det började borras i någon annan lägenhet fick jag nog. Gick upp och gjorde mig frukost. Richard fick sova lite till. Han vaknar inte ens om det smäller en bomb utanför. Men så småningom kom även han upp.
Fick mitt Oriflame paket idag. Och det får bli en retur direkt. En tvål flaska var öppen och hela paketet var dränkt i tvål. Men jag ringde och som skickar nytt direkt.
Har lite andra ärenden till posten idag också. Ska hämta ut den nya kaffebryggaren som är beställd från Campadre. Och så ska jag skicka sånt som jag har sålt.
Men först ska det städas lite här så vi kan ta det lugnt i helgen. Än har vi inga planer och det kan vara skönt det också =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: